مـــــــــــــــــــــن و تـــــــــــــــــــــــــــو

مـــــــــــــــــــــن و تـــــــــــــــــــــــــــو


درباره وبلاگ


روز تولدم را فراموش کردی... گفتم گرفتاری سالگرد آشنائیمان را از یاد بردی... گفتم مشکل داری زیبایی لبخندم را نادیده گرفتی... گفتم غصه داری محبتهایم را از یاد بردی... گفتم گله و شکایت داری ولی حالا خودم را فراموش کردی ... نمی دانم چه بهانه ای برای دلم بتراشم..


نویسندگان





امكانات جانبي

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 21651
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

آیکون هآے آنــدیـآ

آیکون هآے آنــدیـآ

آیکون هآے آنــدیـآ

آرشیو کد آهنگ

بازی اندروید
خرید vpn


 

ازتوکوچتون دیشب

من به عشق دیدنت

باقلب لرزون گذرکردم

من تاب تو بیدار

ازتوقاب پنجره

چشمایه گریون

وای به حالم

به توبدکردم

باچه حالی من گذرکردم

به من دروغ نگو

میدونم بیداری

ازقلب عاشقم حالا خبرداری

هرچی میخوای بگوبه من

آره توحق داری

امادروغ نگو

هنوز دوستم داری ,

حالا چه سخته نفس کشیدن برام

زندگی پوچه بدون ناز نگات

نزاربمیرم فقط بایک اشتباه

به عشق قسم میدمت

نبینم اشک چشات

به من دروغ نگو

میدونم بیداری

ازقلب عاشقم حالاخبرداری

هرچی میخوای بگوبه من

آره توحق داری

اما دروغ نگو

هنوز دوستم داری...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,

خرید vpn